viernes, 17 de abril de 2015

Seguint el camí

 Hola a tots després d’un temps sense competicions!

Després d’unes molt bones vacances de Setmana Santa, torna l’emoció: a posar-se el dorsal i a corre!

Aquesta Setmana Santa vaig anar a Cantavieja durant 4 dies on vaig donar el màxim en cada entrenament, i és que cada vegada em veig més fort i més prop dels meus objectius.  La motivació era molt gran, ja que tenia la oportunitat de correr per les muntanyes a toca de casa, i això ho havia d’aprofitar! D’aquesta manera vaig poder acumular bastant desnivell, i també vaig poder reconèixer el recorregut que m’espera aquest diumenge 19 d’Abril: la primera cursa de la Copa d’Aragó que tindrà lloc a la Iglesuela del Cid.

ESPECTACULAR, és la millor paraula que definiria la Cursa del diumenge passat realitzada a  la població  d’Alfara de Carles; una d'aquelles curses 100% muntanya! Personalment, vaig plantejar-me-la com un entrenament amb la idea d’agafar sensacions i gaudir, atès que totes les forces les havia de guardar per l’objectiu primordial de la setmana següent.



D'aquesta manera vaig començar molt tranquil col·locant-me bé des d'un principi; la primera muntada transcorria per una sendera estreta i vaig decidir seguir a Jon Reverter ja que ell sempre  porta un molt bon ritme en el qual em podia  sentir còmode, i a més, tindria companyia durant la cursa. No obstant això, un cop va començar la verdadera pujada vaig veure que podia donar una mica més sense forçar-me, i vaig decidir avançar. Aleshores van venir les dues tarteres  impressionants, on al finalitzar la segona em vaig perdre, sort de Ximo i Javier Gine que em van avisar i vaig tornar a seguir el transcurs de la cursa. Va ser una cursa diferent a les anteriors, ja que les tarteres no va ser l’únic punt de la carrera on vaig perdre el sender de la cursa, però perdent-se un també apren noves coses... Finalment els transcurs de la cursa em va portar a ser 1Sub23 i 9 de la general en un temps de 2 hores i 35 min per un recorregut de 22km i 1650m de desnivell positiu. La veritat és que estic molt content dels resultats, i amb moltes ganes de debutar a la Copa d’Aragó..



Com sempre agrair a tota la meua família, en especial al meu cosí David per aquesta setmana santa on ma donat molts d’ànims i moltes il·lusions. També a Jose per ajudar-me en la última sèrie del divendres i com no a la botiga Lo Corriol per la seva confiança i ajuda.


I és que no em d’oblidar mai, que lo difícil és lo que val la pena, així que a seguir esforçant-nos!

2 comentarios:

  1. Si no et fotem un crit encara estaries donant voltes per allà dalt. Vinga, espero que hagi anat bé avui per l'Aragó

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar