martes, 10 de marzo de 2015

Vivint l'instant

Bon dia a tots i totes, avui després de finalitzar la Cursa De Les Fonts a Xerta vull fer una petita reflexió dels meus avenços en l’aventura empresa del trailrunning. Desprès de debutar a les quatre primeres carreres de la temporada puntuables al Circuit de Terres de L’Ebre, s’aproxima un període de tres setmanes sense competir que em servirà per recuperar i preparar de la millor forma el meu pròxim repte: Competir a la Copa d’Aragó.

Ara mateix reflexiono sobre com estava abans de començar-ho tot, fa poc més d’un mes, quan vaig decidir deixar el futbol i començaren un altre esport que em cridava l’atenció. Les coses, tal i com he pogut anar compartint, han anat molt més ràpid del que m’esperava, no donant temps gairebé a assimilar tot lo què m’ha passat en un transcurs de 4 carreres. La veritat és que em va costar donar el pas, però estic retrobant la passió pel dia a dia, pel petits límits, en altres paraules, estic recuperant la motivació i il·lusió que feia temps que no sentia. Tot això em dona forces per tira endavant, per seguir millorant, i sobre tot, per anar perseguint nous reptes, i es que guanyar no vol dir acabar en primera posició, no vol dir batre els altres. Guanyar és vèncer-se a un mateix. Vèncer el nostre cos, els nostres límits i les nostres pors. I això és al final el que realment compte, la pròpia superació. I és ara, que cada cop em veig més a prop dels millors quan valoro la pròpia superació, més que les posicions aconseguides, però no m’oblido de les dificultats de la vida, que pot ser que un dia no em trobi al costat dels grans, però que hauré d’estar agraït d’arribar on he arribat i seguir gaudint d’allò que la naturalesa ens aporta sense esperar res a canvi.

Després d’aquesta reflexió us explicaré com ha anat la cursa d’aquest cap de setmana celebrada a Xerta. Sense cap dubte, era un dels reptes als quals tenia més respecte, ja que es la cursa més llarga realitzada fins avui, i no les tenia totes de si podria superar els 27km amb els 1700m de desnivell positiu. No obstant això, em vaig sorprendre a mi mateix, de nou, al superar-la amb un temps de 2 hores i 52 minuts que em van permetre la primera posició a la categoria Sub23 i una 7 posició a la general. Val a dir, que molts dels super-cracks de la Cursa estaven realitzant la seva tercera etapa de la Ultra Trail De Les Fonts per lo que aquesta última etapa la vam jugar en una mica d’avantatge.. Com ja vaig dir per les rets socials la primera part de la carrera em vaig sentir molt bé fins arribar a la Coscollosa (16 km aproximadament) però la segona part se’m va fer bastant llarga, i tot i que les cames em van aguantar, el cap va començar a donar moltes voltes i vaig arribar a la molt esperada meta cansat de ment.

Finalment com sempre agrair a tota la meva família que aquest cop em va ajuda més que mai a poder arribar a meta. Vos estimo moltíssim! Per altra banda, agrair a la llum que sempre m’acompanya en el viatge i a Agustí de la botiga de Lo Corriol per confiar en mi i ajudar-me en tot, així com a José per tots els consells i els ànims que em dona cada dia. Per últim, agrair a tota aquella gent dels avituallaments per cridar, animar i donar-me unes forces impressionants, de veritat sou increïbles!!

I.. gràcies a tot el poble de Xerta que durant un cap de setmana ens han fet gaudir del nostre territori i d’un esport que uneix cada cop més persones.

No hay comentarios:

Publicar un comentario