lunes, 2 de marzo de 2015

Somiant despert


A vegades ens conformem en comptes de arriscar-nos sense pensar que cada dia que passa no tornarà.

Divendres passat mentre tornava cap a Tortosa en tren em vaig trobar una amable senyora d’avançada edat amb greus dificultats per caminar per ella mateixa. El meu cap  no li va deixar de donar voltes: Que faria jo si no pogués caminar ni córrer? Vaig sentir-me afortunat de tindre vida, de poder sortir i córrer per la muntanya, de gaudir de tot allò que la natura ens aporta. Em vaig sentir motivat per aquestes petites coses que et dóna la vida i que no sempre apreciem, només tenia una cosa al cap: aprofitar cada instant fent allò que m’agrada. Corre. La vida es curta, efímera, així que hem de aprofitar-la.


Retornant al tema, m’agradaria destacar aquest cap de setmana atès que ha sigut molt productiu. En primer lloc, divendres a la tarda vaig anar a fer canvi de pneumàtics per esta ben preparat per la carrera que transcorreria diumenge a la botiga Lo Corriol on Agustí em va proporcionar el nou calçat: les Saucony Xodus 5.0. Ja que em trobava  a Sant Carles de la Ràpita, localització on es duria a terme la carrera, vaig aprofitar per preguntar pel recorregut per tal d’anar-me preparant mentalment. Però l’entrenament mental no em faria guanyar la cursa així que dissabte pel matí vaig sortir a soltar les cames i vaig fer un temps que em va sorprendre cap a bé: 9km en 34min. Sense deixar de banda el món del trailrunning, a la tarda acompanyat de la meva tieta Eugenia vam tornar a la Ràpita on la organització del centre excursionista La Foradada de Sant Carles de la Rapità va prepara una xarrada que realitzà el gran Kiko Soler sobre la seva experiència en aquest món.  

Les 7 del matí i sense son, disposat ara sí, a donar-ho tot després d’un cap de setmana ple d’emocions. Havia arribat el gran dia, la carrera. Vaig anar a trobar-me amb els meus companys de l’agrupació Deportiva Maestrazgo, i vaig saludar alguns corredors coneguts. Ja ho teníem tot, només em faltava una
cosa: en José donant-me ànims abans de començar la cursa, tot i que comptava amb el seu suport incondicional. El resultat de la carrera va ser molt bo, la vaig gaudir molt, vaig sentir-me bé corren i, a més a més, vaig complir el meu objectiu: baixar de les dues hores. Així doncs, amb un temps de 1:59 min vaig obtindre la primera posició en la categoria sub23 i una desena posició de la categoria general en una cursa consistent en 21 km i 1000 de desnivell. Els companys de l’agrupació també es trobaven al cap davant, per una part Javier Robres amb un temps de 1:45 va aconseguir una primera posició de la general, i per l’altre Fernando Beser amb un temps de 2:21 va quedar 3r de veterans. Cal destacar que  les noves bambes, les Saucondy Xodus 5.0 em van resultar molt còmodes i, m’agradaria destacar també la seva sola vibrant que donà molts bons resultats.


Per acabar agrair com sempre a tota la meva família que sempre m’ajuda i estan en mi en tot moment, també a Jose i Nuria per vindrem veure arribar a meta i animar-me i a Agustí de lo Corriol per el seu suport i per aconsellar-me i encoratjar a baixar de dues hores a la carrera. Per últim  gràcies a tota la gent que em pregunta i s’interessa. Moltes gracies i ens veiem el pròxim diumenge a la carrera de Xerta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario