domingo, 15 de febrero de 2015

Iniciant l'aventura

Diuen que mai saps del que ets capaç si no te la jugues, per això vaig donar el pas, després de 14 anys dedicats al futbol vaig decidir iniciar el meu camí en el que des de sempre havia estat la meva passió: el món de les curses de muntanya (trailrunnig).

Plasmar aquest nou viatge esportiu en un bloc em va semblar una bona idea de compartir aquesta nova etapa de la meva vida, tots els meus avenços, retrocessos i noves vivències, així com poder aprendre i reflexionar sobre els meus propis errors. M'agradaria animar a tots aquells que tinguin una passió, un somni ocult, que el persegueixin i trobin els seus propis reptes.


Per iniciar l'aventura m'he apuntat al Circuit de curses de muntanya de les terres de l'Ebre, i he debutat per primer cop en la 5º Cursa i Marxa de la marcenca de Bítem, consistent en 23km amb 1300 metres de desnivell. Al començament de la carrera tenia molt bones sensacions, les cames  responien molt bé i veia que els entrenaments precedents em donaven molt bons resultats. Els primers 18 km no van suposar un obstacle seriós, inclús en algun moment vaig detenir-me a observar al paisatge nevat del Cim de Montsapre que anava descobrint a mesura que avançava. No obstant això, cap el final de la carrera les ampolles a les plantes del peu i un petit esquinç em van jugar una mala passada, però la motivació  que m'havia aportat tota la meva família al confiar en mi, i en especial la meva mare em va ajudar a fer l'últim sprin cap a Bítem. 


Els resultats m'han sorprès gratament a mi mateix al realitzar-la en 2h i 15 min i aconseguint una primera posició  en la categoria sub23 i una divuitena posició  en la categoria general.

Primera posició  a la categoria sub23 a la 5º Cursa i Marxa de la marcenca de Bitem 

Aquesta primera experiència m'ha aportat seguretat, decisió, i sobretot motivació per esforçar-me cada cop més i seguir endavant en aquest nou repte. M'agradaria agrair especialment  a la botiga Lo Corriol per fixar-se en mi i donar-me un  bot de confiança en aquesta temporada, així com per oferir-me la seva ajuda en tot allò que necessiti.

Així doncs, aprofitaré totes aquestes experiències per superar el meu pròxim repte: la cursa de Miravet del pròxim diumenge.


Per acabar, en aquesta primera entrada al bloc, m'agradaria agrair a tota la gent que m'ha ajudat a donar aquest gran pas, a tota la meva família i en especial als meus pares, la meva germana i la meva tieta Eugenia per recolzar-me en tot moment, així com a l'agrupació esportiva Maestrazgo Canyeros Bar per donar-me la  l'oportunitat de representar-los i corre en el seu nom, i en especial  a Fermin,Enrique i David per descobrirme aquest món i Juan Ramón, president de l'agrupació. Vull fer especial menció a dos amics molt importants per mi, Alex i Marc per la seva ajuda, a José Galeano per confiar en mi des de l'inici i finalment aquella persona que sempre està al meu costat per fer-me feliç i recolzar-me en tot moment i que no sabre mai com agrair-li tot el que fa per mi. Mil gracies! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario